نمایندگی پوشک بچه ترکیه در ایران

اگر به تازگی بچه‌دار شده باشید یا زمان کمی تا تولد فرزندتان باقی باشد، بی‌شک موضوع انتخاب و خرید پوشک بچه مناسب بیش از سایر موارد ذهن شما را درگیر کرده است. پوشک بچه یکی از لوازم ضروری و موردنیاز نوزادان است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و در 24 ساعت شبانه روز با پوست نرم و لطیف کودک شما در تماس است.

سوالاتی که برای بسیاری از پدر و مادرها در هنگام خرید پوشک پیش می‌آید این است که پوشک بچه را از چه برندی تهیه کنند؟ با این وضعیت آشفته ارز می‌توانند پوشک خارجی برای فرزند خود مهیا کنند؟ پوشک خارجی بهتر است یا ایرانی؟ چه محصولات دیگری علاوه بر پوشک برای کودک نیاز است؟ آیا محصولات خریداری شده اورجینال یا فیک هستند؟

اگر شما هم جز آن دسته از والدینی هستید که سوالات ذکر شده جز دغدغه‌های شما است؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ بسیاری از سوالات خود را بگیرید.

مطالعه مقاله در نی نی سایت (کلیک کنید)

نمایندگی پوشک بچه ترکیه در ایران

نمایندگی پوشک بچه ترکیه در ایران

محصولات مراقبتی نوزاد

نوزاد در ماه‌های اول به مراقبت و نگهداری بیشتری احتیاج دارد، برای سهولت بخشیدن به امر نگهداری از نوزاد و حفظ سلامتی او، محصولات بهداشتی زیادی تولید می‌شود که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم.

شامپو بچه

 شامپوهایی که بزرگسالان استفاده می‌کنند دارای ساختاری است که برای کودک مناسب نیست. برای حفظ سلامت کودک شما می‌توانید در هنگام استحمام از شامپو سر و بدن بچه برای شستشوی نوزاد استفاده کنید. شامپو بچه چشم بچه را نمی‌سوزاند و ضدآلرژی و حساسیت است؛ بنابراین شما می‌توانید بدون نگرانی در هنگام شستشوی کودک از این نوع شامپوها استفاده کنید.

کرم بچه

 کودک در ماه‌های اول زندگی خود دارای پوستی حساس و لطیف است که مراقبت از آن امری ضروری است. برای جلوگیری از آسیب‌هایی نظیر سوختگی، خشکی، قرمز شدن، پوسته پوسته شدن، آلرژی و غیره می‌توانید از کرم‌ بچه استفاده کنید. ساختار این کرم به گونه‌ای است که به خوبی از پوست فرزندتان محافظت کرده و لطافت و نرمی پوست او را حفظ می‌کند.

شیر خشک

بسیاری از مادران به دلیل کمبود شیر یا شاغل بودن از شیر خشک به عنوان شیر کمکی استفاده می‌کنند. انتخاب شیر خشک مناسب به رشد و سلامت کودک تاثیر می‌گذارد؛ به این منظور باید شیر خشکی انتخاب کنید تا مواد مغذی و موردنیاز فرزند شما را فراهم کند. در هنگام خرید این محصول باید به تاریخ و ساختار آن دقت کنید تا برای فرزندتان حساسیت‌زا نباشد، همچنین توصیه می‌شود به دلیل اهمیت این محصول از فروشگاه‌های معتبر که محصولات اصل و باکیفیت در اختیار شما می‌گذارند خرید کنید.

غذای کودک

 بعد از گذشت 6 ماه، شما می‌توانید با مشورت پزشک متخصص علاوه بر شیر، به فرزند خود غذا نیز بدهید. به دلیل حساسیت معده کودک بهتر است از غذای کودک کمک بگیرید، مواد اولیه و فرمولاسیون غذای کودک ارتباط مستقیمی با رشد او دارد. پس باید غذای کودک را به گونه‌ای انتخاب کنید که اکثر مواد مغذی که بدن کودک نیاز دارد تامین شود.

پوشک بچه

 پوشک بچه یکی دیگر از محصولات مراقبتی نوزاد است، این محصول برای نوزادانی که توانایی کنترل ادرار و مدفوعشان را ندارند مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل استفاده طولانی مدت از این محصول به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های والدین تبدیل شده است.

نمایندگی پوشک بچه ترکیه در ایران

نمایندگی پوشک بچه ترکیه در ایران

ویژگی‌هایی یک پوشک بچه مناسب

  • اندازه مناسب داشته باشد: پوشک بچه اگر بزرگ یا کوچک باشد به پاها و نحوه نشستن کودک آسیب می‌رساند و اجازه بازی و نشاط کودکانه را از او می‌گیرد؛ پس انتخاب سایز مناسب یکی از ویژگی‎های اصل در انتخاب پوشک بچه است.
  • جذب خوبی داشته باشد: مواد سازنده پوشک باید به گونه‌ای باشند که مایعات را به خوبی جذب کرده و تکه تکه نشوند؛ زیرا این عامل باعث می‌شود کودک شما احساس راحتی کافی نداشته باشد. همچنین ممکن است به دلیل جاذب کم، باعث نفوذ و کثیف شدن لباس کودک نیز بشود.
  • ظریف و نازک باشد: پوشاک ضخیم که باعث فاصله انداختن بین دو پای کودک می‌شود نتایج جبران‌ ناپذیری ایجاد می‌کند. ممکن است پای کودک شما انحنا پیدا کرده و بر ساختار استخوانی بدن او نیز تاثیر منفی بگذارد.
  • قیمت مناسب داشته باشد: به طور معمول والدین 2 سال از پوشک بچه استفاده می‌کنند، به همین دلیل باید برندی انتخاب شود که علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی داشته باشند. معمولا در میان پوشک‌های موجود در بازار پوشک‌های کشور ترکیه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و نظر بسیاری از پدر و مادرها را به خود جلب کرده‌اند.
  • معطر نباشد: پوشک‌های معطری که در بازار موجود هستند معمولا سلامتی کودک شما را به خطر می‌اندازند، پوشک بچه معطر دارای رایحه غلیظی است که احتمال دارد مشکلات تنفسی و پوستی برای فرزند شما ایجاد کند. بنابراین توصیه می‌شود از خرید این محصولات جلوگیری کنید.
  • رویه کتان داشته باشد: برخی از پوشک‌های موجود به جای استفاده از کتان از پلاستیک به عنوان رویه استفاده کرده‌اند، پلاستیک نمی‌تواند تبادل هوای کافی با محیط بیرون داشته باشد و این باعث اذیت و سوختگیو قرمز شدن پای کودک می‌شود.
  • پر فروش باشد: برای خرید پوشک مناسب از توصیه‌های دوستان و نزدیکان خود غافل نشوید، شما می‌توانید از تجربه آن‌ها استفاده کرده و پوشک مناسب برای فرزند خود تهیه کنید.

 

تفاوت پوشک بچه ایرانی و خارجی

با انجام نظرسنجی در میان والدین مختلف این نتیجه مشخص شد که پوشک بچه برندهای خارجی مخصوصا برندهای ترک تمام ویژگی‌های ذکر شده برای پوشک مناسب را دارا است و شما می‌توانید با خیالی آسوده از آن‌ استفاده کنید.

پوشک‌ بچه خارجی ویژگی‌های زیر را دارد:

  • پای کودک را نمی‌سوزاند و باعث ایجاد آلرژی‌های پوستی نمی‌شود.
  • نازک بوده و بین پاهای کودک فاصله نمی‌اندازد و آناتومی بدن کودک را تهدید نمی‌کند.
  • جاذب خوبی است و می‌توان برای مدت زمان طولانی بدون ترس از نفوذ به بیرون و کثیف شدن از آن استفاده کرد.
  • معطر نبوده و مشکلات ریوی ایجاد نمی‌کند.
  • سایزهای مختلفی دارد که می‌توان در هر سن و سالی از آن استفاده کرد و در هنگام حرکت کودک صدای ناهنجار ایجاد نمی‌کند.
  • چسب‌هایی با چسبندگی بالا دارد و با حرکت و جنب و جوش کودک جدا نمی‌شود.

 

برند محبوب برای پوشک بچه

شما با اهمیت پوشک بچه آشنا شدید و ویژگی‌های یک پوشک خوب را دانستید، حال وقت آن است که با یکی از معروف‌ترین و بهترین برندهای پوشک آشنا شوید. پوشک جان به به یکی از محصولات کشور ترکیه است که به دلیل قابلیت‌های بالایی که دارد توانسته است طرفداران و علاقمندان بسیاری پیدا کند.

این پوشک یکی از پوشک‌های محبوب در دنیا و دارای گواهینامه ایزو است و کاملا هماهنگ با آناتومی بدن طراحی و تولید شده است؛ بنابراین هیچگونه مشکل احتمالی در هنگام مصرف برای شما پیش نخواهد آمد.

پوشک جان به به را از کجا تهیه کنید؟

به دلیل افزایش محصولات بی‌کیفیت و فیک در بازار، انتخاب محل معتبر دشوار شده است، به این منظور فروشگاه جان به به که یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در این زمینه است این مشکل را برطرف کرده است. فروشگاه اینترنتی جان به به نمایندگی محصولات ترکیه در ایران بوده و محصولات بهداشتی را از طریق منطقه آزاد ارس وارد کرده و در کل کشور پخش می‌کند. مزایایی که خرید از این فروشگاه دارد عبارتند از:

  • اطمینان از اصل بودن محصول
  • قیمت پایین
  • کیفیت بالا
  • داشتن تاریخ انقضای طولانی

 همچنین فروشگاه جان به به نمایندگی پوشک بچه ترکیه بوده و مناسب‌ترین انتخاب برای خرید محصول اورجینال و باکیفیت است. به دلیل وارد کردن مستقیم محصولات و داشتن نمایندگی پوشک بچه ترکیه، اجناس موجود در این فروشگاه زیرقیمت بازار و مناسب هستند. شما می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی جان به به مراجعه کرده و تمام محصولات مراقبتی نوزاد خود مخصوصا پوشک بچه جان به به را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *